En djävel på e-handel
Att starta e-handel har aldrig varit så enkelt som idag. På något dygn kan en hoppfull ny handlare vara uppe på nätet med sin butik, komplett med produkter och betalsystem.
Men för att ta nästa steg och bli riktigt framgångsrik krävs betydligt mer: å ena sidan förståelse för de grundläggande reglerna för marknadsföring, å andra sidan insikter i strategierna, hantverket och knepen bakom en vinnande e-handelsplats. Hur gör man som nybörjare för att komma in i allt detta? Man läser En djävel på e-handel!
Arash Gilan och Nic Staeger är rutinerade rävar inom digital marknadsföring och allt som är värt att veta om e-handel, från kundresa, produktstrategi och prissättning till dataanalys och logistik. En djävel på e-handel är bokstavligen en genväg till den riktigt framgångsrika e-handeln och ett verk som ingen som vill vara seriös med sin närvaro på marknaden kan vara utan.
“Den här boken har du inte råd att INTE läsa – rekommenderar den varmt för alla som vill lyckas inom e-handel!”
– Sara Wimmercranz, medgrundare av Footway, BackingMinds och drake i SVT:s Draknästet.
“Vill du driva en lönsam, smart och hälsosam e-handel. Läs denna bok. Djävulen sitter i detaljerna.”
– Pär Svärdsson, grundare av Adlibris och Apotea
Nyfiken på att veta mer om vad Arash Gilan gör? Klicka
här!